tirsdag 14. desember 2010

første gang....

Ja så ble det visst blogg på meg og! Har vært å sett litt på alle disse flotte bloggene som finnes, og lekt litt med tanken om å starte min egen.. Om jeg kommer til å skrive regelmessige innlegg eller i det hele tatt ha noe fornuftig å skrive om vil vel tiden vise... ;)
Min hovedinteresse er definitivt min sønn og alle de utfordringer og gleder med å være mamma. Tristan nærmer seg 2 1/2 år nå. Denne tiden er utrolig! Han begynner å bli så selvstendig og stor at jeg er ikke sikker på at jeg greier følge med i svingene lenger.. Hvor er den lille babyen min blitt av? Tiden flyr avsted og hver dag kommer med nye opplevelser og nye uforglemmelige øyeblikk. Hvem hadde trodd det skulle bli så fantastisk å bli mamma?!



I tillegg holder vi på å pusse opp vårt første hus og vi bytter ut/ pusser opp alle møblene, så bloggen kommer nok til å inneholde endel lure tips jeg har lært meg på veien...

Tenker jeg tar en dag av gangen og ser hvor denne bloggen fører meg.... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar