søndag 4. mars 2012

Oi oi oi, nå er det lenge siden!!

Hei og takk for sist..

Det er over 7 mnd siden sist innlegg og jeg har sett at fremdeles titter dere innom bloggen min for å se etter nye innlegg.. Det er bare å beklage min lange fraværsperiode, men jeg har vært så utrolig travel dette siste halvåret at tiden rett og slett ikke strekker til. Med sykepleieutdanning med pendling frem og tilbake Stord/Bergen hver dag, jobb og familie er det såvidt tid til å trekke pusten innimellom. MEN nå er første året snart overstått, og det har gått helt strålende! Jeg stortrives på sykepleien! OG det nærmer seg sommer og da blir det mer tid til alt mulig gøy.. ;)

Siden sist har jeg omtrendt byttet ut alt interiøret hjemme hos oss, og hele huset er endelig ferdig oppusset. Har til og med fått nytt kjøkken og nye bad! Skal ta bilder og legge ut så snart som mulig. Nå er det ikke mye igjen av Shabby Chic stilen, her er det nå supermoderne og mesteparten av innholdet er av norsk eller nordisk design.. Har virkelig fått opp øynene for skandinavias mange dyktige designere og har endel skatter på ønskelisten som vi sparer til.

Legger ved et par biler av de siste innkjøpene. De to nydelige stolene har vi kjøpt på auksjon i Danmark på Lauritz.com. Det er et par designhus som har gått konkurs, så her fikk vi disse to fantastiske stolene til en "billig" penge.. Første stol er Egget av Arne Jacobsen. Den er i mørk grått ullstoff og er bare den tingen i huset jeg er mest glad i. Den e så fiiiiiin!!! Stol nr to er Olav Eldøy sin Peel stol. Klokken var på ønskeliste lenge før jeg endelig fant den på tilbud på Utility Design. Klokken heter Butterfly Clock og er designet av Susanne Philippson.









Håper alle mine faste lesere som tålmodig har ventet på innlegg fra meg fremdeles er der ute. Beklager igjen min lange tause periode!

Ha en strålende søndag!

Klem fra Elizabeth

2 kommentarer:

  1. Så gøy å lese om dine siste måneder! Innholdsrike har de ihvertfal vært... Digger det nye interiøret ditt, og har nok gått gjennom noe av den samme forandringen selv. Sjansen bøy seg da vi kjøpte oss nytt (Hønse)hus! Hurra! Gleder meg til flere bilder og mere inspirasjon!
    Sjefshøna

    SvarSlett
  2. Sånn er livet,man kan ikke rekke med alt til enhver tid..Nydelige innkjøp!
    Blir spennende og se resten:)
    klem

    SvarSlett