fredag 22. juli 2011

Barnerom og slutt på en uke barnefri

Nærmer seg slutten på uken med barnefri og kjenner jeg e helt syk etter å se ham nå! Gikk veldig fint en god stund, men de siste to dagene er savnet bare blitt større og større. Gleder meg urolig til å se den herlige gutten min igjen!!!!  Han har storkost seg på hytten med besteforeldrene og utenom i går kveld så tror eg ikke han har hatt tid til å savne oss. Igår kom det endelig en liten "jeg savner deg mamma og er veldig glad i deg" ut av ham.. *sukk*

Tristan sitt rom er ihvertfall endelig ferdig. Det har vært en lang vei mot målet, det er sikkert! Vi valgte først ut to gråfarger som etter den kom på veggen viste seg å bli skikkelig lilla. Jeg måtte til og med ta inn naboene for å høre om det var jeg så hadde blitt gal eller om fargen virkelig var lilla. Og jo, den var lilla. Knall lilla! Begge to gråfargene var faktisk lilla. Rommet ble altså utrolig flott, men så ut som det bodde en liten prinsesse der. Så det gikk ikke! Rett ned å kjøpe nye maling som denne gangen ihvertfall ble blå! Skikkelig gutteblå! Fargen ble utrolig fin på veggene. Fargen heter Denim.

Legger ved et bildekalas av det nye rommet hans. Han har ikke sett det ennå, men tror nok han blir skikkelig fornøyd med sitt nye soverom! Gjenstår litt bilder på veggene, men det får vi ta etter ferien.
















Det siste bildet viser et lite triks med stygge gamle stikkontakter og lysbrytere jeg har gjort en god stund nå. Jeg kjøper billig spraymaling på Europris og sprayer de hvite og flotte eller i andre knall farger. Blir jo som nye og det er så utrolig lett!

Ha en strålende helg alle dere herlige menneskene som leser bloggen min!

Klem fra Elizabeth

13 kommentarer:

  1. Å for et herlig rom.. Du har vært kjempeflink og fargen Demin var nice =)) Likte godt stjerneknaggene. Er det de fra Nille??? Stjeler tipset der, har en del i skapet =)) Kan tenke meg Tristan gleder seg til å treffe mamma og pappa og og ikke minst se nye rommet.. Ha en herlig helg =))) Klem

    SvarSlett
  2. Utrolig fint! Rommet var så stilfult og delikat! Kan tro go`gutten din blir fornøyd når han kommer hjem å ser det fine rommet! :):):)

    SvarSlett
  3. Så et flott barnerom. Her var det mye fint å se på. Nydelig seng, med det søte tekstene.

    SvarSlett
  4. Flaks at du ikke hadde blitt gal! Ble superfint, er sikker på at Tristan kommer til å bli kjempeglad :)

    SvarSlett
  5. Nydelig!!!! Smart løsning m spray lakken :) den idéen stjeler vi :)

    SvarSlett
  6. Så flott rommet ble Elizabeth!!! Du har vært kjempeflink!! Må fortelle reaksjonen til Tristan;)

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  7. Så utrolig fint det ble!!! Digger stjernene på veggen. Hvordan har du laget de?

    PS: Ligger endelig bilder av premien jeg vant hos deg samt link til deg i bloggen min nå.

    SvarSlett
  8. reklamerer litt for bloggen min.
    Trenger noen følgere,så blir eg glad :)

    http://bedreenningenting.blogspot.com/2011/07/22072011.html

    SvarSlett
  9. Kjempe lekkert rom ;)
    Likte veldig godt farge sammensetningen ;)

    Lekkert ;)

    SvarSlett
  10. Kjempestilig ble det! Fargen var veldig fin:) tror nok gutten kommer til å trives godt her inne ja:)

    SvarSlett
  11. Oi, så fint du har laget til gutterommet! :) Jeg holder på å planlegge min lille sønns rom, men det gjenstår å få ryddet ut av det som før var hobbyrommet mitt. Har laget noen innlegg på bloggen min med detaljer jeg har kjøpt inn, bl.a vimpel, den stjerneknaggen etc :) Tema for rommet blir stjerner og litt maritime elementer :) Hilsen en bergenser på Østlandet :)

    SvarSlett
  12. Hei, je kjøpte på nettflis ved sartor.. Vet venninnen min prøvde å få fra de for 14 dg siden uten hell... Tror de måtte bestille inn... Du kan jo ringe dem å høre =)))

    SvarSlett