onsdag 1. juni 2011

La regnet øse ned

La det renne i strie strømmer! Himmelen har åpnet seg og akkurat nå ser det absolutt ikke ut som vi nærmer oss sommer. Har hatt en liten bloggpause, men tenkte jeg skal grave meg ut av hullet mitt nå og komme tilbake til virkeligheten. Har vært noen skikkelig tøffe dager og sorgen over å miste Zica slo meg hardere enn jeg hadde forventet. Nå begynner det bli litt bedre heldigvis, ihvertfall så mye bedre at jeg irriterer meg over regnet og at jeg er grinete over jeg har jobbehelg når solen endelig har tenkt å titte frem. ;)

Meg og mannen hadde 2 års bryllupsdag på mandag. Ble ikke særlig mye feiring pga Zica, men fikk både gaver og blomster av snille mannen. Han har prøvd å trøste meg så mye som mulig og vet ikke hva godt han kan gjøre for å få meg til å smile. Tenk vi har vært gift i 2 år allerede! Det virker som så kort tid siden jeg sto nervøs utenfor kirken og lurte på om jeg greide holde meg oppreist helt frem til alteret.





I helgen hadde han kommet over en gratis annonnse på Finn.no og hadde sneket seg ut for å hente dette lille bordet til meg. Igår greide jeg ikke la det stå lenger og det fikk ny maling. Jeg er så superfornøyd med resultatet! Syns det ble kjempe fint, og er veldig takknemmelig for at jeg har en sånn snill mann som kommer med små rare gaver til meg når jeg er lei meg. Hva syns dere?








Ha en strålende kveld alle sammen! Tusen takk for alle støttende kommentarer på innlegget under!



Klem fra Elizabeth

15 kommentarer:

  1. Så fin skjenken ble!:) Lekkert med grå og hvit!
    Ha en fin kveld! Klem fra Lena

    SvarSlett
  2. Så fin den ble!
    Det er bra han passer godt på deg han der snille mannen din :)

    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. så flink du er Elizabeth :) nydelige interiør bilder. En kan nok aldri forberede seg på å miste noen man elsker - hverken dyr eller menesker... <3 så en får ta godt vare på dem mens de er her ... <3 klem nina

    SvarSlett
  4. Oioioi, så fint.. Og xtra gøy når man "vinner" tingen på finn ;)

    SvarSlett
  5. Så fint det nye bordet ble, likte godt at det var malt i to farger - og så koselig med sånn gave da, snilt!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  6. Så fint bordet ble, og bokstavene love passet jo ekstra godt når du fikk det av din kjære.
    Vondt å miste hunden sin, de er jo en del av familien.
    Ta vare på de gode minnene.
    Klem

    SvarSlett
  7. Utrolig stilig ble det.
    Veldig trist med hunden din, heldigvis leger tiden alle sår.

    Klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer med overstått 2 år`S dag <3 Snill han er med deg då :))
    Hver dag blir bedre, du har gode minner sammen med Zica! :) Ja jeg og er lei dette været! Vil virkelig ha sol og sommer no! Ha en kjempe fin Torsdag videre :)

    SvarSlett
  9. Hei hei vennen=)
    Så flott bordet ble! Var skikkelig stilig med det grå!
    Dumt at du skal jobbe i helgen når det er meldt fint vær:/ Men du? Det er bare TRE uker til vi drar til London!!! :D:D:D

    God klem fra Christine

    SvarSlett
  10. Oi, hvor flott kommoden ble. Helt utrolig. Takk for hilsen inne på min blogg. Her må jeg komme innom flere ganger :-) Har lagt meg til som følger.
    Du må ha en finfin dag.

    Haldorsdatter.

    SvarSlett
  11. Hei, og takk for hyggelig hilsen hos meg;)
    Og gratulerer med bryllupsdagen som var ♥
    Nydelige roser og et vakkert bord!!!
    Det ble jo knallfint i hvitt og grått... elsker bena på det;))

    Ha en finfin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  12. Du imponerer bare mer og mer du Elizabeth! Eeeelsket bordet! Kondolerer med hunden, utrolig trist... godt du har en så god mann, og gratulerer med overstått bryllupsdag <3
    stor klem fra Gunn Elisabeth

    SvarSlett
  13. åååå,så fint det var,det var jo bare helt perfekt med love bokstavene på:) kjempe flink du er :)
    snillt av mannen din og gjøre sånnt:)
    håper det går bra med deg..
    klem

    SvarSlett
  14. Kjempe flott kommode! Likte veldig godt det med at du har brukt to farger. Fint med grått og hvitt.

    Klem

    SvarSlett
  15. For en nydelig kommode! En sånn skal jeg jammen være på utkikk etter. Ellers vil jeg bare si at du har en veldig fin blogg, og jeg har lagt meg til som følger :-)

    SvarSlett