fredag 8. april 2011

Den snille sterke bamsen

Det er ingen tvil om at Bamse er elsket av barn. Han trekker til seg unger som en magnet og til og med jeg ønsker klemme ham når jeg treffer ham.  Tristan begynte i Bamseklubben igår, og han stortrives! Nå var det endel startproblemer faktisk. Første gang vi leverte ham, nektet han å bli igjen og var rett og slett hysterisk når vi prøvde å gå. Grunnen var at Bamse var jo ikke der! Etter å ha forlatt stedet og falt til ro med at han er nok litt for liten for Bamseklubben, ombestemte han seg plutselig og ville tilbake. Han gikk inn døren, slengte et slengkyss og sa hadet. Nå etter dag to er det ingen tvil om at dette er noe han syns er skikkelig kjekt. Idag var til og med Bamse der og det ble tatt gruppebilde av Bamse og alle bamsebarna.





Beklager klagingen, men nå er det faktisk for varmt her nede. Jeg er sikker på kroppen min nærmer seg kokepunktet og jeg holder faktisk ikke ut å være ute i de varmeste timene. Jeg har alltid hatt litt problemer med varmen, og kan ikke reise til syden i de varmeste mnd, men det pleier da ikke være så varm på denne tiden..? Varmt er det ihvertfall! Veldig veldig varmt! 

Har alle det bra hjemme i Norge?

Jaja, det var dagens oppdatering. Nå er det noen timers pause mens lille gull sover, så middag og kveldsunderholdning før vi må pent i seng kl 23.  ;)

Ha en strålende dag alle sammen!

Klem fra Elizabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar