mandag 4. april 2011

Som vi koser oss

her på Bahia Feliz! Dette er helt klart et barnehotell på alle måter. Alt er laget for at de små fantastiske skal ha en fin ferie og vi nyter alle aktiviteter som er. Her er det bamseklubb med aktiviteter hele dagen, minidisko hver kveld, eventyr og synging på scenen og alle er i seng til 23. Som livet forandrer seg etter man får barn gitt! Ingen lange sene kvelder med litt for mye å drikke og livlige samtaler med nabo leilighetene til tidlig på morgenen. Her er det barna som er i fokus, tidlig opp og tidlig i seng. Vi koser oss masse masse, men setter mer og mer pris på jenteturer og hytteturer med venner uten barn altså! Bare det å kunne gå på do alene er noe jeg nesten ikke husker hvordan var. ;)






Været er strålende! 28 grader og så mye vind at vi akkurat overlever varmen. Jammen er denne solen god etter den lange, våte og kalde vinteren vi har hatt.





Viva La Spania!

Klem fra Elizabeth

2 kommentarer:

  1. Jeg ER så misunnelig Elizabeth!! Barn eller ikke - jeg vil også ha sol og varme!! I dag har jeg lagt paddeflat med en grusom hodepine, feber og menssmerter. Unner du meg ikke en sydentur da??!

    Gleder meg virkelig til vi skal til London i juni. Det skal bli så forbasket godt å komme seg vekk litt. Så får vi krysse fingrene for at pundet skal holde seg like lavt som det er nå;)

    Det ser virkelig ut som at Tristan har det som plommen i egget=)

    Nå er det Brann-kamp her. Kose dere masse videre.

    Klems

    SvarSlett
  2. Eg unner det bare det beste vennen!!! Når vi skalt til London blir det spabehandlinger, sol og alvorlig mye shopping. Vi kommer til å ha det så gøy at vi ikke vil reise hjem! Gleder meg såååååå vannvittig! Jippi for jenteturer.

    Tristan har det så bra her nede.. Nettopp lagt seg med smil om munnen etter dans og synging og god underholdning.. Ihvertfall for menn........ Legger ut innlegge senere om akkurat underholdningen...., men flinke var de.. hehe....

    klemz

    SvarSlett