onsdag 6. april 2011

Det er sommer, det er sol og det

er onsdag! Det er utrolig hva litt sol og varme kan gjøre med sjelen. Så utrolig deilig det er med litt sommer. Vi storkoser oss både store og små. I går hadde Kari som vi jobber for bursdag, og hun ble feiret på alle måter. Bursdagsfrokost, fletter i håret og middagsfest etterfulgt av kveldsunderholdning. Når vi snakker om underholdningen på kveldene kan vi nok trygt si at den passe best for gutter og menn. Det er 3 vakre sexy damer som  opptrer på en serdeles utfordrende måte. Min mann sitter på første benk hver kveld, men den dårlige unnskydningen at han skal passe på Tristan som er fremme ved scenen. Jeg har ennå ikke fått "passe" på Tristan en eneste kveld, men på dagtid tilbyr han seg absolutt ikke å passe på ham på samme måte. ;) Så det er nok noe annet som frister der fremme på scenen og det er nok hun med det lyse håret. ;) Han ser nemlig ikke rett frem på scenen, men blikket går alltid til den ene siden der hun står. Nå skal det sies at de er faktisk ganske flinke og jeg kjenner jeg liker underholdningen godt jeg også, og selv jeg syns hun lyse er ganske så sexy. Så mannen skal få lov å se han! ;)




Idag har vi vært på market i San Fernando Der var det masse små boder som fristet med all verdens juggel og billige saker man egentlig ikke har lyst på. Jeg kjøpte meg faktisk ikke noe som helst. Fant ikke en eneste ting jeg kunne tenke meg. Oi, jeg begynner bli voksen..!?

Legger ved et bilde av en liten utfordring jeg har med håret mitt her nede. Håret mitt er egentlig ganske stritt og lett å ha med å gjøre, men her i syden er det helt ute av kontroll. Håret må enten i strikk eller rettes ut med rettetang. Håret suger til seg all fuktigheten og jeg blir seende ut som en sau som har fått kraftig støt hver eneste gang det tørker. Fint ikke sant? 



I morgen har mannen bursdag og Tristan skal begynne i bamseklubben. Har planlagt noe for mannen, men det tar vi senere siden han sikkert leser dette. Tristan skal gå i bamseklubben 5 dager på rad i to timer pr dag. Han gleder seg noe enormt! 




Ha en strålende dag!

Klem fra Elizabeth

2 kommentarer:

  1. Hei! Så deilig det ser ut, har så lyst til å ta med familien og bare dra på tur! Ser ut som lillemann koser seg skikkelig, bamseklubben er genialt for både store og små, hehe.. Kos dere videre og tusen takk for award her om dagen=))

    SvarSlett
  2. Jeg er veldig spent på hva du skal finne på til Morten på bursdagen hans!!! Håper det kommer et innlegg i kveld eller i morgen;)

    Jeg har forresten vært og snopt litt på Princess i dag, for gavekortet jeg fikk fra jobben til bursdagen. Skal se om jeg får lagt inn bilder på bloggen min seinere;)

    Kose dere masse med bursdagsfeiring i kveld=)

    Klem

    SvarSlett