lørdag 9. april 2011

En uke er forbi

og en uke igjen i syden. Vi storkoser oss masse! Jeg har små vannblemmer over hele kroppen av varmen (som jeg alltid får og som klør klør klør!) og Tristan har soleksem over 90% av kroppen, men ellers har vi det kjempe fint. Mannen har blitt mørkebrun som alltid og ser bare flottere ut for hver dag. Det blir desverre ikke så mye tid for kos og ekteskapelige plikter/gleder, for mellom Tristan og Kari er det ikke mye tid til overs for oss to. Fy så travelt det er på ferie med barn. Det er kun den lille som har full oppmerksomhet hele tiden, og at vi i tillegg er på jobb tar resten av energien jeg har. Sovner omtrendt i det hodet treffer puten på kveldene og er absolutt ikke uthvilt om morgenene. Noen som sa avslapping? Nei, ferie har fått en annen mening etter barn, det er helt sikkert! ;) Det blir deilig å komme hjem å reise på hytten med mine foreldre og la de overta Tristan litt så vi får slappe av og ta igjen det tapte med hverandre. ;)

Idag er det Lørdag. Tenk 1 uke er gått allerede. Er sååå glad for at vi har en uke igjen, for er ikke klar for å reise hjem ennå. Men etter endte 14 dager tror jeg det blir godt å komme hjem til herlige Norge. Borte bra, men hjemme best er ihvertfall helt sant!





Håper alle får en strålende lørdag og at alle nyter helgen på best mulig måte!

Klem fra Elizabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar