lørdag 2. april 2011

Så heldig jeg er

som har fått min andre Award! Denne awarden fikk jeg av den flotte damen bak bloggen Lite og gammelt. TUSEN TAKK!! Til dere som ikke har vært innom bloggen hennes: ta dere en titt! Det er vel verdt det!



Med Awarden følger det med en utfordring. Jeg skal fortelle 8 ting om meg selv, og gi den videre til 5 blogger som har under 100 følgere. 

1. Jeg er vannvittig hissig! Jeg kan kan gå i flint rett som det er når ting irriterer meg, men heldigvis er det over ganske så kjapt. Jeg er en skorpion etter boken!

2. Jeg HATER urettferdighet og syns det er utrolig mye av det både i min vanlige hverdagen og i resten av verden. 

3. Jeg skal begynne på sykepleien til høsten og har store planer om å bli intensivsykepleier på barneklinikken til slutt. Min lille fremtidsdrøm!

4. Etter noen glass med vin tar jeg helt av med singstar til naboenes store fortvilelse. OG jeg er helt overbevist om at jeg er den beste i verden til å synge!

5. Jeg er 31 år men føler meg fremdeles som 22. Jeg er helt sikker på at det har skjedd en feil i tellingen på ett eller annet tidspunk. De på min alder ser jo så mye eldre ut....... hehe

6. Jeg er utrolig glad i hunder. Har en Gordon Setter som jeg har hatt i 12 år nå og som har fulgt meg i tykt og tynt. Jeg elsker henne!!

7. Jeg har FLYSKREKK! Ikke sånn litt-redd-for-å-fly-flyskrekk, men skikkelig flyskrekk der jeg får pusteproblemer og gråteanfall når jeg letter. Hver gang! Alltid! Legen anbefaler heavy drugs, men det ser jeg rett og slett ikke poenget med. Heldigvis er skrekken som oftest der kun når jeg letter og under turbulens.  Og skal vi være helt ærlige: Fly faller ned og folk dør, og det er bingo hvem det er! Så den skrekken er faktisk veldig logisk når man tenker på det. De fleste alvorlige ulykkene skjer under take off.

8. Jeg er sta som få og lar ikke sånne idiotiske ting som flyskrekk ødelegge gleden min over livet. Litt blind skrekk overlever jeg når jeg får 14 dager med sol og varme igjen. (Eller en jentetur med venninner)

Awarden vil jeg gi videre til:

1. Miriams Paradis

2. Anniken og mammas lille verden

3. Nord i bygdo

4. kiddså

5. Humlebolet

Alle disse fem er vel verdt både ett og flere besøk, så ta dere en titt innom og legg igjen noen spor etter dere.

Tusen takk igjen for Awarden!


Ha en strålende lørdagskveld!

Klem fra Elizabeth

3 kommentarer:

  1. Tusen takk ! :)

    PS! Passer desverre ikkje med flyskrekk no når du skal på ferie ;)

    Kos dåke max!
    Klem fra Miriam

    SvarSlett
  2. Hei, jeg klarer ikke å laste opp bilde på meg (på følger) har prøvd dusinvis av bilder men uten hell =(- Er så ny her selv og ikke har satt meg inn i alt, men lærer noe nytt hver dag..
    Ha en fin helg, klem Henriette

    SvarSlett
  3. Hei og tusen takk for koselig award :o)

    Jeg var så heldig å få en slik også for litt siden, så jeg har nettopp informert litt om meg selv ;o)

    Sier derfor enda en gang til tusen takk, men må få lov å gjemme litt på den :O)

    Ha en herlig dag!

    SvarSlett