søndag 20. mars 2011

Hobbykveld

Fredag var jeg på fest og feiret min kjære venninne Christine som ble 30 år! Klok av skade etter de siste festene jeg har vært på bestemte jeg meg for å drikke minst mulig alkohol og gikk til innkjøp av kun 6 øl. De siste gangene jeg har vært på fest har hele helgen pluss mandagen blitt fullstendig ødelagt av bakrus. Kroppen min begynner å bli gammel og sliten og tåler absolutt ikke det samme som før. Jeg hadde til og med 2 øl til overs når jeg gikk hjem kl 0130!? Rimelig fornøyd med meg selv våknet jeg til fantastisk solskinn lørdagen og en kropp som takket meg for min forsiktighet dagen før! ;) Dagen ble tilbringt ute i solen med mann og sønn, og siden jeg var i toppform på kvelden også ble det en liten spontan hobbykveld med nabofruen Veronica. Her er resultatet:


                                              Hjemmelaget olivensåpe pakket inn i søte gavepakker:





                                          Tapeserte noen bokstaver i samme stoff som jeg har trukket
                                          om en vakker gammel Biedermeier stol i. Skal stå på en
                                          bildelist over stolen og et lite bord jeg nettopp har pusset opp.
                                                         (Bilde av stol og bordet kommer)

                                                
                                             Lite B&B fuglehus. I etterpå klokskap skulle jeg ønske jeg
                                           kjøpte det ferdige flotte fulgehuset på Kremmerhuset istedenfor.
                                                       (og det kjøper jeg nok imorgen)



                                
                                          Lagde t-shirts til hele familien med sjablong og maling. Tristan
                                           ble veldig fornøyd med sin ihvertfall. Og nei, her i huset blir
                                           ingenting strøket! Fy så krøllete. Var rett før jeg ikke la ut
                                           dette bildet..... Hehe

                                              


Idag er det søndag og vi har brukt dagen på å få skrudd opp nytt blandebatteri til dusjen og jeg har til og med (endelig!) fått ny lampe i stuen. Nå er det snart kaffe og kaker hos mine kjære foreldre, men først en liten kjapp tur på plantasjen. Jeg må ha nye vårløker, for de som var på bildet i sist innlegg, har spiret, blomstret og gått i graven på 2 dager. 2 dager?? Hvordan er det mulig!?

Håper alle får en strålende søndag!

Klem fra Elizabeth

3 kommentarer:

  1. Så koselig!! :) Lille tantegutt hadde ein kjempestilig body på idag, og såpene var kjempe skjønne :D Dåke har jammen vore flinke! :)

    Klem Miriam

    SvarSlett
  2. Flinke dere er :) Du trenger absolutt ikke kjøpe nytt fuglehus, det var jo kjempefint!

    SvarSlett
  3. SÅ utrolig fine ting <3

    Syns også det fuglehuset var SUPERFINT <3

    Takk for koselig kommentar i bloggen min.
    Fin blogg du har, har lagt meg til som følger ;)

    Klem Henriette

    SvarSlett