søndag 22. mai 2011

Ååå som jeg trenger lengre fri..


Det har vært utrolig stille på bloggen for tiden. Jeg er enda ikke i slag og er rimelig utslitt for tiden. Det er faktisk et ork bare å stå opp av sengen, og jeg pleier være det totalt motsatte. Vanligvis har jeg alt for mye energi og trenger ikke mye søvn for å fungere, men nå har tydeligvis kroppen sagt stopp. Vet ikke helt hva som feiler meg, men forhåpentligvis gir alle prøvene som jeg har tatt noen svar. Har hatt en rolig helg med null oppussing og omtrendt bare avslapping. 

Lørdag var det bare kos med familien, og jeg hadde en deilig biffmiddag med min kjære før jeg sovnet på sofaen kl 20!? Idag var vi i bursdagsbesøk til nabojenten Simone som ble hele 5 år! Kjempe koselig besøk med alt for mye kaker, muffins og pølser. Kjenner jeg kunne trengt noe uker med søvn til før hverdagen begynner igjen.

Trollhasselen min har fått litt ny pynt denne helgen. Jeg bare elsker trollhasselen min! Jeg blir glad hver eneste gang jeg ser bort på den, og syns det er utrolig hva en liten grein kan gjøre i et rom. Den er så vakker!










Håper dere alle har hatt en flott helg, og ønsker dere en strålende uke som kommer.



Klem fra Elizabeth

3 kommentarer:

  1. Ikke noe kjekt å ikke være i slag nei=( Håper det ikke varer så lenge.

    Hvor har du kjøpt den skjønne pynten til trollhasselen din? =) Jeg skal kjøpe meg en grein eller to til, som er litt større, så da må jeg også ha pynt;)

    God bedring vennen.
    Klems

    SvarSlett
  2. Det er så tungt det derre! Jeg har det samme, har hatt det siden jeg fikk gutten min, men jeg manglet b12 og gjærn. Kan det kansje være det du og gjør? Håper du blir bedre snart! :))

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Så hyggelig at du ville være med på giveaway hos meg!
    Kjedelig å ikke være i form - får virkelig håpe at testene kan gi noen svar og at det er enkelt å rette opp.
    Klem fra Bekka

    SvarSlett