fredag 27. mai 2011

Den lille vimpelfabrikken!

For noen uker siden datt jeg innom bloggen til Guttemamma og deretter inn på hennes lille butikk Den lille vimpelfabrikken. Her var det vimpler i alle farger og mønstre. Jeg falt helt for en av variasjonene, kombinasjon 15- Stjernevimpel blå. Jeg tenkte faktisk når jeg bestilte dem at sånne kunne jeg vel laget selv, men jeg tok feil. Ingen sjanse at jeg hadde laget dem så flotte! De kom i posten akkurat på lovet tid til en rimelig penge, og jeg er SUPERFORNØYD!!!! Vimpelrekken kommer til å passe perfekt på Tristan sitt nye rom og jeg gleder meg til å henge de opp. Kan anbefale denne lille nettbutikken på det varmeste. 
Ha du lyst å besøke Den lille vimpelfabrikken kan du gjøre det HER.









Ps: Dere har kanskje merket at det ikke har kommet flere røykeslutt innlegg? Jeg begynte desverre å røyke igjen i Spania. Flaut å innrømme, men viljestyrken var ikke god nok. Ingen umiddelbare planer om en ny røkestopp, men stopp blir det til slutt om forhåpentligvis ikke så alt for lenge. Etter neste graviditet skal jeg ihvertfall ikke være så dum og begynne igjen!!


Ha en strålende fredag alle sammen!


Klem fra Elizabeth

4 kommentarer:

  1. Kjempe fine! Jeg må inn på siden og så om jeg kan finne noen som passer på Oliver sitt rom! Rommet hans er ferdig, men ikke innredet det enno.. Så dette blir gøyt :)

    SvarSlett
  2. Hej söta! Den stkärnvimpeln har jag också - har faktiskt 4 stycken vimplar i huset från Den lille vimpelfabrikken. De är ju så flotta!

    Så otroligt trist med din hund som gått bort. :( Jag har själv hund så jag vet att det är som att mista sitt eget barn. *snufs*

    Så jag hoppas en stor *kram* kan trösta lite.
    /Joy

    SvarSlett
  3. Så synd at du begynte å røyke igjen, men nå veit du hvertfall at du klarer å slutte! Jeg anbefaler å ringe til røyketelefonen på 800 400 85 for å snakke med dem om hva du skal gjøre. Det er gratis og de har taushetsplikt og er veldig hyggelige!

    SvarSlett