tirsdag 24. mai 2011

Jeg fant jeg fant!

Denne vakre gamle dragebenken fant jeg på Fretex idag og jeg forelsket meg helt! Den sto til 2000kr og det var 50% rabatt på den, men jeg greide i tillegg å prute den ned til 400kr! Gitt vekk syns jeg! Treet skal beholde sin nydelige farge, men den skal få nytt stoff og litt pleie. Min far samler på dragehodemøbler, og hvis den faller i smak hos ham, så skal han få den. 







Jeg elsker sånne gamle ting som har lang historie og som ingen vet hvor har vært. Jeg er blitt så glad i både Fretex og Finn den siste tiden og føler jeg finner skatter rundt hvert hjørne. Problemet er vel at før jeg begynner med å pusse opp alle disse tingene og plassere de rundt om i huset (eller selge), så har jeg ikke plass til mer! Faktisk ingenting mer. Null nada niks! ;)




Ha en strålende kveld alle mine kjære lesere! Setter masse pris på alle som gidder lese bloggen min og de herlige kommentarene!



Klem fra Elizabeth

6 kommentarer:

  1. Så fin den var og at den var på 50% og du fikk prutet i tillegg. FANTASTISK ;) Alltid kjekt å lese bloggen din ;) Klem fra Askøy =))

    SvarSlett
  2. Takk for koselig besøk på bloggen min :)

    Knalltøff krakk! Kjekt med møbler som har litt historie. Jeg faller lett for gamle teak-møbler jeg da. Synes de har så sjarmerende form. Men nå er det fullt her også gitt. Det tar bare litt tid å innse det. ;)

    Fortsatt god uke til deg!
    klem

    SvarSlett
  3. Wow, den var fin!! Det var et skikkelig kupp:)

    Pallen er laget helt uten hjelp av mannen ja, jeg liker best å klare selv;) Åsså jobber jeg jo i byggevarebransjen, så såpass bør det være;)
    Den er laget av bordkledning (19x123) og ganske enkelt bare skrudd sammen med lekter på innsiden;)

    SvarSlett
  4. Takk for koselig kommentar hos meg.Flott den krakken,du var heldig som kom over den og så billig:)

    SvarSlett
  5. Så fin den var! Og så heldig du er som har funnet så mange fine gamle ting, som rokokkostolene og sofaen. Har du noen erfaring med å trekke om en sofa. Jeg har faktisk en helt lik sofa og skal trekke den om, men gruer meg. Har du noen lure tips?

    Takk for koselig kommentar inne hos meg! :)

    Klem fra Lena

    SvarSlett
  6. Heisann Lena

    Nei har desverre ingen anelse om hvor jeg skal begynne med sofaen. Derfor den har stått så lenge. Ikke syr jeg godt, og den er jo så diger! Tror jeg har tatt meg vann over hodet med dette prosjektet, så vurderer bare legge den ut på Finn. ;) Greier det ihvertfall ikke uten hjelp.. hehe

    Klem

    SvarSlett