mandag 23. mai 2011

Så mye å gjøre, så liten tid!

beveger meg ut på isen og viser dere soverom nr 3. Dette var et flott gjesterom i lyse farger, med den deilige sengen og flotte møbler. Nå har alle prosjektene mine flyttet inn og det ser ikke ut som vi kan ha gjester på en stund. Vi har faktisk hatt overnattings gjester noen ganger, og de har pent måtte ligge på sofaen. Rommet har sett sånn ut de siste 6 mnd. Det er kun møblene som innimellom byttes ut. Nå bor det en rokokko sofa og to rokokko stoler der som jeg skal male og trekke om. I tillegg er rommet okkupert av to skuvsenger som skulle vært ferdig malt for lenge siden. Det som ligger oppå sofen er hundekurven til hunden min. Hun har to stk, og før vi hadde fest for noen mnd siden bar jeg den inn på rommet og siden har den lagt der.. Istedenfor å hente den opp igjen, bærer vi den andre kurven opp og ned fra soverommet. Snakk om giddaløshet!










Den ene sengen skal altså selges, men den andre skal bli grå-blå og bli pyntet med disse flotte veggordene. Den som skal selges skal få litt pynt den og.. ;) Vidunderlig & elsket skal stå på de begge.

Det er ikke mye tiltak i meg for tiden. Jeg lover meg selv hver kveld at imorgen skal jeg begynne, men jeg er så utslitt for tiden at jeg ikke orker noe særlig mer enn absolutt nødvendig.  Men imorgen skal jeg begynne.... ;)




Ha en strålende kveld alle sammen!




Klem fra Elizabeth

6 kommentarer:

  1. Hmm.. jeg har et lignende rom, bare at på mitt står det i tillegg verdens største fotballbord. Hvor kom det fra, mon tro :)

    Giddaløs her i huset og, så ikke tenk på det!

    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Kjenner meg igjen :)
    Jeg har 1000 prosjekter, men liten tid og litt sliten..
    Lykke til med oppussingen, tipper det blir nydelig.

    Klem Silje

    SvarSlett
  3. Hei hei vennen=)
    Nå må du ikke slite deg helt ut! Skjønner det hadde vært godt å fått i orden gjesterommet...håper jeg får sove der neste gang jeg kommer på overnattingsbesøk:p Men dog - det er kortere vei til badet fra stuen;)

    Tingene løper ikke fra deg hvertfall;) Håper formen er bra nok til å gjøre litt i morgen.
    Klems

    SvarSlett
  4. Kristin: Fotballbord sier du? Kan ikke forstå hvor det kom ifra? hehehe
    Tror det kommer til å trives godt hos dere, og mannen komme nok på besøk titt og ofte. Sikkert så mye at det blir plagsomt.. ;)

    Christine: Tja ville ikke satset stort på at du kommer til å få overnatte på gjesterommet den nærmeste fremtid... Men sofaen er jo veldig god. Og snart kommer det jo en enda bedre! :)

    SvarSlett
  5. hei Elizabeth! :) Hvor har du kjøpt de nydelige veggordene?? :)

    SvarSlett
  6. Heisann.

    Veggordene er kjøpt på "Det gode ord". Gå inn på http://www.foto1.mystore.no/ ! Der er de utrolig mye billigere enn andre steder! Billig, rask levering og god kvalitet! Kan helt klart anbefales på det varmeste!

    Klem

    SvarSlett