torsdag 26. mai 2011

Nå er det helg!

I hvertfall for meg! :) Jeg har fri helt til mandag og det er bare helt fantastisk! Har sikkert hundre planer for helgen både når det gjelder oppussing og familie, så vi får nesten se hvor mye som faktisk blir utført. Mannen har vært sååå flink og lagt ferdig terrassebordene i Atriumet igår. Nå er det bare vask, maling av kledning, spraying av stige, beising av terassebordene og dekorering som gjenstår. Siden mannen ble ferdig med Atriumet vårt igår, har han lagt terrassebord i Atriumet til våre herlige naboer i dag. Flinke mannen!




Tristan blir 3 år i juli og da har vi planlagt at han skal komme hjem til nytt rom. Den siste tiden har jeg kjøpt inn litt og litt som skal få plass i rommet hans når det er ferdig. Alt er egentlig nytt der, både gulv og vegger er allerede pusset opp, men nå er det på tide med litt nye møbler og farge på veggene. Har allerede kjøpt maling.  Fargen på rommet blir blå/grå. Skal male i to forskjellige farger. Ene er litt mer grå, og den andre er litt mer blå. Skikkelig gutterom!

                                                                    Bilde er lånt fra Scanox


Det blir kjøpt noe nytt omtrendt hver dag, så nå er nesten alt klart. Kan ikke vente til å overraske gutten min med nytt rom med alle disse flotte tingene. Har seng, kommode, nattbord og hylller og diverse pynt. Eneste som mangler er klesskapet. Greier ikke bestemme meg for hvilket jeg vil ha.
Dette er hva som har blitt med meg hjem de siste dagene:


Tøffe knagger til store gutten


Postkasse må man ha!


                                                               Den største hyllen skal brukes som nattbord, 
                                                               de andre tre skal på veggen


Etter tips fra en blogger har jeg laget disse tre bildene som skal på veggen hans. På Wordle kan man lage disse i alle mulige farger og varianter. Du velger selv hvilken og hvor mange ord du vil ha med. 




                                                                


Nå skal resten av kvelden nytes med en bloggrunde før det endelig blir tid til litt søvn. Vil også si velkommen til nye følgere! Hele 30 følgere har det blitt! Veldig glad for det! :)

Klem fra Elizabeth



4 kommentarer:

  1. Gooood helg vennen - nyt fri'en;)
    Traktorknaggene til Tristan sitt rom var utrolig tøffe, og bildene var jo superskjønne=)

    Masse lykke til på tirsdag!! Krysser alt jeg har - katten også;)

    Glad i deg:*
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Hei, ser ikke mine egne følgere heller...
    bare på blogger!
    Vi må nok smørre oss med tålmodighet ;)
    GOD HELG!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. ÅÅ hvor har du fått fatt i traktor knagger?? Kjempefine... og så mye fint han får på rommet.. Bildene var så gøy at dette må sjekkes ut. KLem

    SvarSlett
  4. DIGGER hyllene! Hvor er de fra???

    SvarSlett